Thursday, January 05, 2006

辛苦揾黎志在食

一生人有什麼是必要做又可以好好享受的呢? 廣東人說的好"辛苦揾黎志在食",你虧待誰都可以,就是不可以跟自己肚皮"過唔去"。

入選"咜咤我最喜愛的食物"大部份為中下價本地創作 (大酒店/福臨門冇機會去),local production一樣有market,基本上100%主觀加偏見(人人口味皆獨特),不過絕對歡迎各位評頭品足,或者有令你失望/損失金錢的,可以駡個痛快,將黑店blacklist。

不如分享一下大家揾食好去處,如果你覺得難以選擇誰是最愛,我有一個好方法(雖然幾無聊):試想像今晚你要被上帝接走,有什麼是在你最後晚餐的餐單上呢?(假設該食肆外賣送不到天堂.... )

以下是我的精選:

  • 九記牛腩 (咖喱汁+伊麵底)
  • 元朗 大榮華 - 豬油撈飯
  • 北京樓 - 北京填鴨,酒糟桂花丸子糖水,拔絲香蕉 (如果冇貨,尖咀麼地道漆咸道南交界上樓有間叫"鹿鳴春"都好正,咪心邪,餐廳嚟架)
  • 澳門茶餐廳 - 豬扒飽
  • 九龍城 衙前圍道豪華餅店 - 出爐蛋撻 (住九龍城嘅一定知)
  • 九龍城 方榮記 - 打邊爐
  • 九龍城 福佬村道公和 - 豆漿+豆腐花(多薑汁)
  • 九龍城 清真牛肉館 - 牛肉餅 (天下一絕!!)
  • 西環 正街 源記甜品 - 合桃糊, 雞蛋糕
  • Mandarin Cake Shop - cheesecake (係咪裝修緊?)
  • 跑馬地 Amigo 拿破崙蛋糕 - (傳說中好掂,未試過)
  • 跑馬地 姝記 風沙雞+小菜
  • 旺角富榮花園 車品品 - 車仔麵(尤其是咖哩汁),津紅,阿婆雲吞皮糖水,碗仔翅,油渣粉仔,魯肉餃,梨茶 (下次你嚟探我請你食...)
  • 最後,登登登櫈! 我媽做的羊腩煲同生炒排骨,過時過節有得食!
不過咁多嘢如果一晚食哂唔飽死都幾難......

唸起都流口水,有時間約埋一齊去!!!

1 comment:

Anonymous said...

見你咁好介紹咁多食嘢好去處。我都好想介紹一間位於佐敦寶靈街o既澳洲牛奶公司。我最鍾情佢o地o既茶餐。
茶餐o既配搭係厚多士、火腿炒蛋、火腿通粉加一柸熱奶茶。本人認為佢o地o既厚多士、火腿炒蛋係全港至好味道o既。唔信你o地都去試吓。
另外,位於尖沙咀美麗華酒店地庫o既一家小店,佢o地好出名o既蕃茄牛肉麵。都係好好味o架
Kelly